czwartek, 4 maja 2017

#3 Moje alternatywy filmów


Jeszcze zanim przerwałam "blogowanie" mogliście zauważyć, że oglądam bardzo mało filmów lub wcale po nie nie sięgam. Zamieniałam je na coś innego. Seriale.
Tak było też od początku roku. Oglądnęłam jeden, może dwa filmy, dlatego też przedstawiam Wam tytuły cyklów, które chociaż jednym odcinkiem przewinęły się przez minione 4 miesiące:
(296 odcinków:61;69;66;100)
  • Arrow
  • The Flash
  • Supergirl
  • Teen Wolf
  • How I met your mother? 
  • Skins
  • SKAM
  • Riverdale
  • Gossip Girl
  • Dc's Legends of Tomorrow
  • IZombie
  • House (1 odcinek :'))
  • 13 Reason Why
  • Confess
  • Prison Break 
Możecie się dziwić "kiedy ona to wszystko obejrzała??". Nie chcę wprowadzać Was w błąd. Tak jak wspomniałam wyżej te seriale, które zaczęłam oglądać lub kontynuowałam. Do niektórych zaczętych powrócę do reszty nie.
Mój faworyt? Zdecydowanie 5. sezon "Arrow" sieci The CW. Musicie obejrzeć ten serial choćby tylko dla tego sezonu. Ci co oglądają mam nadzieję, że przyznają mi racje. Bo dzieje się sporo. Od tworzenia nowej grupy, przez wyznania Oliviera, organizację Helix do zmiany zachowań bohaterów.
Ogląda się z zapartym tchem i aż ma się ochotę zrobić coś sieci, że karze nam czekać czasem miesiąc na kolejny odcinek.
Flash- 3 sezon. Ten sezon ma niestety swoje wzloty i upadki. Nie zachęca do oglądania, ale dzięki kilku naprawdę genialnym odcinkom nie mamy uczucia, że zmarnowaliśmy czas. Prawda?
Teen Wolf. Mam tylko jedno pytanie. Skoro już wszyscy wyjechali to co będzie w sezonie 6b??
SKAM. Wilhelm i Noora ♥ Sana- odróżniająca się od reszty, posiadająca swoje zdanie ma swój sezon, kto cieszy się razem ze mną? (Tak mi też podoba się ten serial)
Izombie. Nie przepadacie za zombie? Nic nie szkodzi. Tutaj można zobaczyć je całkiem z innej perspektywy i jeszcze pośmiejecie się przy okazji! 
Prison Break. Końcówki sezonów najlepsze :))

Nie chciałam się zbytnio rozwlekać, bo zbytnio nie ma o czym, ale musiałam napisać o serialach, bo ostatnio nie wyobrażam sobie bez nich życia!
Zapraszam też na mój profil na TVshowtime tam możecie śledzić co oglądam, jak oceniam itd. Ogólnie całą aplikację polecam, ponieważ jest moim zdaniem bardzo pomocna ^^
Miłych seansów!




2 komentarze:

  1. Brawo, jeden odcinek Hause ^^
    Ile ty tego się naoglądałaś! Zazdroszczę :)
    Powoli zbliżam się do ciebie :P
    SKAM <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis.Oglądam Teen wolf,13 reasons why i House :)

    OdpowiedzUsuń