niedziela, 14 sierpnia 2016

Book TMI TAG

Cześć, hi, hello! Jako, że wiele słyszałam o tym Tag'u postanowiłam go wykonać. Jest on dość długi z tego co pamiętam, więc bez zbędnego przedłużania zaczynajmy!

1. Która fikcyjna postać ma najlepszy styl?

Wszyscy odpowiadają w tym pytaniu, że postać chyba Isabelle z "Darów anioła" a ja jako że nie czytałam tej serii to będę oryginalna i napiszę, że Kate z "Promyczka", która sama tworzyła bluzki co naprawdę musiało wyglądać genialnie!

2. Twoje fikcyjne zauroczenie?

Cóż myślę, że takich zauroczeń było już trochę a jednym z pierwszych był Will z "Zwiadowców" a reszty niestety nawet zliczyć się nie da, więc nie będę wymieniać.

3. Czy kochałaś kiedyś postać, a potem zaczęłaś ją nienawidzić?

Z tego co pamiętam to nie, ale była na pewno  taka sytuacja bym kochała, nienawidziła a później znów kochała. Zdarzyło się tak z Joshem z "Morze spokoju".

4. Największa książka na twojej półce?

Jak na złość książka o czymś czego nienawidzę, czyli "Historia Polski w obrazach".

5.Najcięższa książka na twojej półce?

Niestety nie mam przy sobie wagi, ponieważ przydałaby się. Waham się pomiędzy trzema tytułami a mianowicie "Metr0 2033", "After. Plomień pod moją skórą" oraz "Kod Leonarda da Vinci" nie licząc książek edukacyjnych, bo z pewnością wygrałby podręcznik do matematyki.

6. Masz jakieś książkowe plakaty?

Niestety nie :c

7. Masz jakąś książkową biżuterię?

Też nie. Chyba, że liczy się naszyjnik z sówką , bo wtedy mogę napisać 'tak ^^'.

8. Książkowa para, której kibicujesz?

Zdecydowanie Cath i Levi z "Fangirl"

9. Ulubiona seria książek?

"Zwiadowcy", "Summoner" oraz niedawno czytany "Promyczek"

10. Ulubiny soundtrack z książki?

Nie mam.

11. Jaką książkę polubiłaś tak bardzo, że chciałabyś, aby była kontynuowana?

Oczywiście "Eleonora i Park", bo kto by nie chciał się dowiedzieć co pisało w pocztówce od Eleonory na końcu książki?

12. Ulubiona powieść jednotomowa?

Najlepsza, niepowtarzalna- "Morze spokoju".

13. Od kiedy czytasz?

Od kiedy się nauczyłam, więc zerówki.

14. W którym domu Hogwartu jesteś?

Pottermore przydzieliło mnie do Slytherinu :)

15. Czego szukasz w książce?

Ciekawej, nietuzinkowej fabuły, oderwania od życia codziennego.

16. Ulubiony cytat?

Mam bardzo dużo ulubionych cytatów, ale ich nigdzie nie zapisuje (moja logika).

17. Ulubiona okładka?

18. Akcja vs romans?

Nie czytam akcji tak więc romans.

19. Gdzie idziesz kiedy w książce są smutne momenty?

Zazwyczaj czytam w łóżku, więc nigdzie a jeśli mnie tam nie ma to już po chwili jestem :P

20. Ile zajmuje ci przeczytanie jednej książki?

Maksymalnie 1,5 tygodnie a najmniej dzień, dwa.

21. Ile trwa twój "kac książkowy"?

Nie mam pojęcia, to zależy też, po jakiej książce, lecz najdłuższy trwał kilka miesięcy...

22. Najmniej lubiana książka?

Hmm... Zdecydowanie podręcznik do Wiedzy o Społeczeństwie.

23. Co cię zachęca do polubienia postaci?

Jej postawa, tzn., gdy sama podejmuje decyzje,  nie daje sobie w kasze dmuchać i jest po prostu sobą.

24. Co cię odrzuca w postaci?

Kiedy jest arogancka, inni ją wykorzystują lub robi coś mojemu ulubionemu bohaterowi.

25. Czemu dołączyłaś do blogosfery?

Ostatnio nachodziła mnie ochota by podzielić się z kimś opiniom o książkach a nie tylko napisaniem czy polecam, czy też nie daną powieść.

26. Straszna książka?

Nie czytam horrorów, ale bałam się o główną postać w powieści "Małe życie". 

27. Kiedy ostatnio płakałaś przy książce?

Płaczę bardzo rzadko,lecz ostatnio zdarzyło się to zaledwie ponad tydzień temu.

28. Ostatnia książka, której dałaś 10/10?

Nie było chyba jeszcze takiej książki a jeśli była to bardzo dawno temu.

29. Ulubiony tytuł?

"Fangirl" ^^

30. Ostatnio przeczytana książka?

"Promyczek"

31. Co teraz czytasz?

"Dotyk Julii" *v*

32. Ostatnio obejrzany film na podstawie książki?

Zamierzam dziś oglądac "Pamiętnik" :)

33. Bohater książkowy, z którym chciałabyś pogadać?

Hermiona- to byłaby na pewno inteligentna rozmowa z jej strony.

34. Autor z którym chcesz porozmawiać?

John Flanaghan, Rainbow Rowell, James Dashner

35. Ulubiona jedzenie do czytania?

Jakieś chrupki, ciasteczka+ woda lub herbatka.

36. Książkowy świat w którym chciałabyś żyć?

Hogwart, Araluen.

37. Świat książkowy, w którym nie chcesz żyć?

Panem, Hominum

38. Kiedy ostatnio powąchałaś książkę?

Przed momentem... :)

39. Dziwne sposoby obrażania użyte w książce?

haha nie zapamiętuję takich rzeczy.

40. Czy tworzysz jakieś własne teksty?

Kiedyś tak, ale teraz nie.

41. Ulubiony magiczny przedmiot?

Peleryna niewidka.

42. Twoje miejsce w drużynie qudditcha?

Myślę, że jestem dość spostrzegawcza, więc szukający.

43. Nazwij piosenkę, którą łączysz z jakąś książką.

"The red queen" z "Czerwoną królową"

44. Ulubiony podryw na książkę?

"Cześć, co czytasz?" :D

45. Użyłaś go kiedyś?

Nie.

46. Ile masz książek?

Nie licząc edukacyjnych to ok. 60.

47. Kogo tagujesz?

Każdego kto chce wykonać ten tag. :) (Jeśli ktoś wykonana ten tag z mojej "nominacji" proszę o wiadomość bym mogła przeczytać jak Wy go wykonaliście. :))




2 komentarze:

  1. Właśnie, kto by nie chciał kontynuacji Eleonory i Parka?
    Na pierwsze pytanie też bym odpowiedziała Isabell, ale Promyczek jeszcze przede mną.
    Co do 16 pytania: brawo ty!:)
    Czuje się nominowana, ale znając moje tępo minie pół roku zanim pojawi się post :p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy na pewno chcą!
      Brawo ja! *Kłania się jak na koniec jakiegoś występu*
      Cóż... będę czekała z niecierpliwością! :)

      Usuń